50 Comments
ak baat Or is mobile k wifi ki range kamm Hai.rnmic or speaker kafi low quality k hain.rnspeaker ki awaz kafi third class hai kano ko chubhti hai..
AoA.. Honest review dun ga.rnMain ne ye Mobile launch hoty he Buy Kiya tha. ( 4/64 ) Rs 25,500/- me box packed 2025 me. tabb itna he rate tha iska. IPS/720p display full thaka hua., laikin daily use me behtreen hai. isi waja se 6/128 nahi liya k 36K me tab AMOLED display waly phone mil rahy thy. screen flickering hoti hai kabhi kabhi laikin month me ak dafa, but it's OK. Super battery Time + Super Fast charging. Software se App Deep Sleeping Apps wala Feature Use kar k Performance better kar sakty hain.. g99 processor laga hua hai Jo kafi behtar hai is device k hisab se.. ab mobiles k rates bohat high ho chuky hain halanky kachra specifications hain or rate 50K plus.. infinix hot 60i 32K launching price thi abhi is kachry ka Rate 60K ho chuka hai. afsos.
sirf 10 din use kiya ...phir jaan chorali..rnYe Mobile Lene Say acha hai ..bnfa kisi gareeb ki madad kr de...rnBattery Life. 60*rnHanging: 80%rnMinimized app restart
Behan chod ya samsung a07 ghatia mobile ha or in shop per cleam karna jao tu khata ha ya cleam nai hoga bohat hang or garm hota ha isla koi bi bhi samsung a07 na la
Samsung Galaxy a 07 4/64 For sale 10/10condition 11month wrantty ma ha price only 28k location shahkot district nankana sahib phone no 03124467994
ACHA MOBILE HAI BATRY CHARGING BHAT FAST HAI DISPLAY BRIGHT HAI MA 2 MONTHS SE USE KER RAHA HUN MUJE KOE PROBLEM NAHI AYA BAKI SAMSUNG EK BRAND BHI HAI NORMAL USED K LEA SET ACHA HAI
10 din pehly kharida hai ...mujhe sell krna hai .oppo mobile lena hairnRs.38000/-rn03139706971
charging issue agya ha 2 month b nae use kiye.
Battery is ki bahot jhalid khatam ho jati ha...is ko mat buy kry.....totally bakar mobile ha...
Samsung a07 =4/128 box warrenty card reming 4 Month good condtion finl 30000 (03344330809) Lahore cantt RA bazar
Mere khayal sy is mobile ki battery jaldi discharge ho rhi hy. Dosto apka kia khayal hy is bary me. Wese overall ye set kafi acha hy.
Good processor and specification in this budget
Samsumg galaxy 07 sale conditikn 10/10 green color demand 35000 fix No. 03296564756
Mne Samsung a07 sale krna hrn10 /10 condition h. 20 days used kiya h. Fully box pack. Demand 43000.agr Kam krwana ho to hojyga. 03014514134
Abhy ye side pe sale nahi kerte . yaha review dydo set kaise hai.. sale kerna hai to OlX pe jao.
Zabardast mobile hai 1 time se chala raha hun ager kisi ko masla aye mobile hang ho masla nhi uska kyu k Samsung mobile main jadeed Future diye setting main jaa k sahi ker sakte ho aap isko jese faltu app delete karna background control karna aap ka deta our battery 2no ka phir uske baat chalao ge tou makhan ki tarah chale ga
iPhone 7 Plus available he sab kuch okay hai PTA Approved final price 15000 contact me on 03175060084
Samsung A07 bilkul bakwas phone nikla. Mic itna weak hai ke WhatsApp pe awaz hi clear nahi jati. WiFi har 2 minute bad disconnect ho jata hai, aur phone overall bohat lag karta hai. Call quality bhi achi nahi. Paisa zaya lagta hai is phone pe.
Aoa mn ny 1 week liya h 40k ka lia h 6/128 sale krna h 36k ka dy do ga agr koi Islamabad mn to contact kry 03057783907 WhatsApp cell !!
Tacno spark 40 pro 2 month use jis NY Lena hai rabta karay only 50000 Whatsapp 03226545424 Sargodha
Post Your Opinion
Share your real usage so other buyers can decide better.
Login or signup to post
Choose email or Google. Email users need verification before posting.
Enter your account email. If the account exists, a reset link will be sent.