Samsung Galaxy A07

Samsung Galaxy A07

View full specs

Samsung Galaxy A07 User Opinions

50 Comments

Post Your Opinion

Share your real usage so other buyers can decide better.

Login or signup to post

Choose email or Google. Email users need verification before posting.

Reset your password

Enter your account email. If the account exists, a reset link will be sent.

For security, we always show a generic confirmation.
Start typing password 0%
Password requirements
  • At least 8 characters
  • At least one uppercase letter
  • At least one lowercase letter
  • At least one number
  • At least one special character
or
Email signup requires verification before posting.
Verify your email first, then refresh this page.
K
King Mehran 30-08-2026

ak baat Or is mobile k wifi ki range kamm Hai.rnmic or speaker kafi low quality k hain.rnspeaker ki awaz kafi third class hai kano ko chubhti hai..

K
King Mehran 30-08-2026

AoA.. Honest review dun ga.rnMain ne ye Mobile launch hoty he Buy Kiya tha. ( 4/64 ) Rs 25,500/- me box packed 2025 me. tabb itna he rate tha iska. IPS/720p display full thaka hua., laikin daily use me behtreen hai. isi waja se 6/128 nahi liya k 36K me tab AMOLED display waly phone mil rahy thy. screen flickering hoti hai kabhi kabhi laikin month me ak dafa, but it's OK. Super battery Time + Super Fast charging. Software se App Deep Sleeping Apps wala Feature Use kar k Performance better kar sakty hain.. g99 processor laga hua hai Jo kafi behtar hai is device k hisab se.. ab mobiles k rates bohat high ho chuky hain halanky kachra specifications hain or rate 50K plus.. infinix hot 60i 32K launching price thi abhi is kachry ka Rate 60K ho chuka hai. afsos.

A
Aamir Ali 23-08-2026

sirf 10 din use kiya ...phir jaan chorali..rnYe Mobile Lene Say acha hai ..bnfa kisi gareeb ki madad kr de...rnBattery Life. 60*rnHanging: 80%rnMinimized app restart

M
M Samiullah 22-08-2026

Behan chod ya samsung a07 ghatia mobile ha or in shop per cleam karna jao tu khata ha ya cleam nai hoga bohat hang or garm hota ha isla koi bi bhi samsung a07 na la

M
Mian Abdullah 01-08-2026

Samsung Galaxy a 07 4/64 For sale 10/10condition 11month wrantty ma ha price only 28k location shahkot district nankana sahib phone no 03124467994

N
Nasir Mehmood Jadoon 28-07-2026

ACHA MOBILE HAI BATRY CHARGING BHAT FAST HAI DISPLAY BRIGHT HAI MA 2 MONTHS SE USE KER RAHA HUN MUJE KOE PROBLEM NAHI AYA BAKI SAMSUNG EK BRAND BHI HAI NORMAL USED K LEA SET ACHA HAI

A
Aamir Ali 26-07-2026

10 din pehly kharida hai ...mujhe sell krna hai .oppo mobile lena hairnRs.38000/-rn03139706971

A
Ali Raza 24-07-2026

charging issue agya ha 2 month b nae use kiye.

K
Kashan khan Raja 21-07-2026

Battery is ki bahot jhalid khatam ho jati ha...is ko mat buy kry.....totally bakar mobile ha...

M
Muhammad Saleem 15-07-2026

Samsung a07 =4/128 box warrenty card reming 4 Month good condtion finl 30000 (03344330809) Lahore cantt RA bazar

S
Shaukat Ali 13-07-2026

Mere khayal sy is mobile ki battery jaldi discharge ho rhi hy. Dosto apka kia khayal hy is bary me. Wese overall ye set kafi acha hy.

D
Danish Khan 12-07-2026

Good processor and specification in this budget

S
Saqib Ali M arshad 12-07-2026

Samsumg galaxy 07 sale conditikn 10/10 green color demand 35000 fix No. 03296564756

M
M Ibrahim 04-07-2026

Mne Samsung a07 sale krna hrn10 /10 condition h. 20 days used kiya h. Fully box pack. Demand 43000.agr Kam krwana ho to hojyga. 03014514134

A
Ali shah 01-07-2026

Abhy ye side pe sale nahi kerte . yaha review dydo set kaise hai.. sale kerna hai to OlX pe jao.

N
Naved Hassan 26-06-2026

Zabardast mobile hai 1 time se chala raha hun ager kisi ko masla aye mobile hang ho masla nhi uska kyu k Samsung mobile main jadeed Future diye setting main jaa k sahi ker sakte ho aap isko jese faltu app delete karna background control karna aap ka deta our battery 2no ka phir uske baat chalao ge tou makhan ki tarah chale ga

A
Amar Malik 22-05-2026

iPhone 7 Plus available he sab kuch okay hai PTA Approved final price 15000 contact me on 03175060084

C
Ch Ahil 20-05-2026

Samsung A07 bilkul bakwas phone nikla. Mic itna weak hai ke WhatsApp pe awaz hi clear nahi jati. WiFi har 2 minute bad disconnect ho jata hai, aur phone overall bohat lag karta hai. Call quality bhi achi nahi. Paisa zaya lagta hai is phone pe.

M
maxxa 19-05-2026

Aoa mn ny 1 week liya h 40k ka lia h 6/128 sale krna h 36k ka dy do ga agr koi Islamabad mn to contact kry 03057783907 WhatsApp cell !!

K
Karah Bhalwal News 16-05-2026

Tacno spark 40 pro 2 month use jis NY Lena hai rabta karay only 50000 Whatsapp 03226545424 Sargodha