50 Comments
Bhai mere pass bhi phone hai Samsung a07 6 128 sirf 8 din use Kiya Hai Jisko bhi lena hai Rabta Karen munasib kimat per de dunga 03000384242
samsung a07 Lush condition mn h only 26 din use kiyaa h 4/64GB mn h 30k final h kisi ne lena ho to contact or whatsapp 03218062441
Mene Samsung a07 4 64 sale karna hai 2 month use me hai condition 10/10 hai 03274809619
Sumsung A07 sale 4/64 only one month used with box price WhatsApp no 03241506415
Samsung a07 4/64 good connection 10 months warranty sirf box ni he rnPhone 03017517188rnTseel hasilpur zila bhawalpur
Mene order kia hai priceoye se 6 128 me price tu achi hai 35500 dekhte hai mobile kesa hai wese processor acha hai
Samsung A07 for sale 4_ 64 varient fully good condition only 2 months used whatsapp 03455688262
mene apna samsung a06 4/64 exchange krna A07 4/64 ke sth jo paise upr banegy donga mra phone warranty mein h only KARACHI 03211133230
salam..1.5 mnth phle 26500 ka lia is budget men munasib device h. dark mode On krne par moderate use krte huwy 1.5 se 2 din nikal leta h banking apps b sahi work kr rahi hn day2day use krne wale mutmain ho kr lelen..
Not recommended this phone very disappointed Maine yah Phone ek Hafta pahle liya hai basic built in apps Iske Andar hai Nahin aur agar aap unhen Play Store se download karen to vah bhi properli work Nahin karte
Sargodha m Kisi NY ye phone sale krna TU batay03017193429
I want to sale samsung a07 . 4/64 black color with all accries only 15 days used finle price 24000 contect 03457593022
Performance is better in This budget but battery timing is worst. Only 4 to 5 hours back up if continuously used.
Meny ye phone 1 hafta pehly liya tha to in ko cahye tha k mujy phone new dety lekin ni woi thek kary gy our wo b 2 din bad mely ga kya he ghatiya treen serves hai yar in ki baakwas
4gb 64 gb vala keya 4gb 128 vala be bekar ha hang karta ha our game be back phenk deyta ha baqwas mobile ha Samsung ke a serious to koi bhi be na ly baqwas mobile han
best mobile under the budget
honest review dunga - thirst class display and resolution, box pack liya tha screen flickering ka issue ban gya eyes khrb krdi 2 din me e shok pura hogya or loss me sale or jis ko sale kia usne b lama dia izat or pesy dono barbad huy......
Sikander Raza ap Bata dein under 30000 Kon sa best mobile hai samsung a07 se
Yar mai ne 4 64 wala lia A07 bht hang r gitter kr raha fb whatsapp loading resolution bht buri lagi mje scrolling bht slow hai paisay zaya kr liay good bye samsung koi bhi yai phone na khareeday mera experience bura raha Brands like vivo and oppo are better in my experience infinix techno kabhi use nhi kia GOODBYE SAMSUNG jo bhai paisay zaya karna chahta whi khareeday
mobile acha hay mgr jazzcash easypaisa app aur Bank apps ki biometric scanning complete nhi krta only Left hand scan kr k right hand pe scanning fail ho jata hay..... any solution please.
Post Your Opinion
Share your real usage so other buyers can decide better.
Login or signup to post
Choose email or Google. Email users need verification before posting.
Enter your account email. If the account exists, a reset link will be sent.