Samsung Galaxy A07

Samsung Galaxy A07

View full specs

Samsung Galaxy A07 User Opinions

50 Comments

Post Your Opinion

Share your real usage so other buyers can decide better.

Login or signup to post

Choose email or Google. Email users need verification before posting.

Reset your password

Enter your account email. If the account exists, a reset link will be sent.

For security, we always show a generic confirmation.
Start typing password 0%
Password requirements
  • At least 8 characters
  • At least one uppercase letter
  • At least one lowercase letter
  • At least one number
  • At least one special character
or
Email signup requires verification before posting.
Verify your email first, then refresh this page.
I
Izhar Ali 05-05-2026

Bhai mere pass bhi phone hai Samsung a07 6 128 sirf 8 din use Kiya Hai Jisko bhi lena hai Rabta Karen munasib kimat per de dunga 03000384242

N
Nadeem Akram 27-04-2026

samsung a07 Lush condition mn h only 26 din use kiyaa h 4/64GB mn h 30k final h kisi ne lena ho to contact or whatsapp 03218062441

N
Nazam Ali 25-04-2026

Mene Samsung a07 4 64 sale karna hai 2 month use me hai condition 10/10 hai 03274809619

A
Anas Mahi 19-04-2026

Sumsung A07 sale 4/64 only one month used with box price WhatsApp no 03241506415

K
Kamran Amir 10-04-2026

Samsung a07 4/64 good connection 10 months warranty sirf box ni he rnPhone 03017517188rnTseel hasilpur zila bhawalpur

F
fahad2 fahad2 25-03-2026

Mene order kia hai priceoye se 6 128 me price tu achi hai 35500 dekhte hai mobile kesa hai wese processor acha hai

A
Ateeq Ullah 09-03-2026

Samsung A07 for sale 4_ 64 varient fully good condition only 2 months used whatsapp 03455688262

S
Sheikh Huzaifa 03-03-2026

mene apna samsung a06 4/64 exchange krna A07 4/64 ke sth jo paise upr banegy donga mra phone warranty mein h only KARACHI 03211133230

A
Attari Bhai 28-02-2026

salam..1.5 mnth phle 26500 ka lia is budget men munasib device h. dark mode On krne par moderate use krte huwy 1.5 se 2 din nikal leta h banking apps b sahi work kr rahi hn day2day use krne wale mutmain ho kr lelen..

K
Kamran Said 10-02-2026

Not recommended this phone very disappointed Maine yah Phone ek Hafta pahle liya hai basic built in apps Iske Andar hai Nahin aur agar aap unhen Play Store se download karen to vah bhi properli work Nahin karte

R
Rehan Sahab 29-01-2026

Sargodha m Kisi NY ye phone sale krna TU batay03017193429

Z
Zulfiqar Malik 29-01-2026

I want to sale samsung a07 . 4/64 black color with all accries only 15 days used finle price 24000 contect 03457593022

A
Arham Niazi 27-01-2026

Performance is better in This budget but battery timing is worst. Only 4 to 5 hours back up if continuously used.

A
Aftab ansari 27-12-2025

Meny ye phone 1 hafta pehly liya tha to in ko cahye tha k mujy phone new dety lekin ni woi thek kary gy our wo b 2 din bad mely ga kya he ghatiya treen serves hai yar in ki baakwas

A
Abdullah Asif 21-12-2025

4gb 64 gb vala keya 4gb 128 vala be bekar ha hang karta ha our game be back phenk deyta ha baqwas mobile ha Samsung ke a serious to koi bhi be na ly baqwas mobile han

A
Adam Khan 11-12-2025

best mobile under the budget

U
uzair 01-12-2025

honest review dunga - thirst class display and resolution, box pack liya tha screen flickering ka issue ban gya eyes khrb krdi 2 din me e shok pura hogya or loss me sale or jis ko sale kia usne b lama dia izat or pesy dono barbad huy......

M
MA Saqi 19-11-2025

Sikander Raza ap Bata dein under 30000 Kon sa best mobile hai samsung a07 se

S
Sikander Mirza 18-11-2025

Yar mai ne 4 64 wala lia A07 bht hang r gitter kr raha fb whatsapp loading resolution bht buri lagi mje scrolling bht slow hai paisay zaya kr liay good bye samsung koi bhi yai phone na khareeday mera experience bura raha Brands like vivo and oppo are better in my experience infinix techno kabhi use nhi kia GOODBYE SAMSUNG jo bhai paisay zaya karna chahta whi khareeday

M
Muhammad Din 14-11-2025

mobile acha hay mgr jazzcash easypaisa app aur Bank apps ki biometric scanning complete nhi krta only Left hand scan kr k right hand pe scanning fail ho jata hay..... any solution please.