Vivo V40e

Vivo V40e

View full specs

Vivo V40e User Opinions

155 Comments

Post Your Opinion

Share your real usage so other buyers can decide better.

Login or signup to post

Choose email or Google. Email users need verification before posting.

Reset your password

Enter your account email. If the account exists, a reset link will be sent.

For security, we always show a generic confirmation.
Start typing password 0%
Password requirements
  • At least 8 characters
  • At least one uppercase letter
  • At least one lowercase letter
  • At least one number
  • At least one special character
or
Email signup requires verification before posting.
Verify your email first, then refresh this page.
S
Sufi Lines 17-06-2025

Vivo v40e full box 11 month waranti 10 by 10 golden colar final price 80k 03061214595

R
Ramzan Ali 15-06-2025

asslam alaikum i want to sall vivo v40e. color brown 7 month warranty 10/10 condition original diba charger sath finel price 78k location Gojra zila toba NO. 03064848937

M
Mian Mubeen153 09-06-2025

vivo v40e for sale 6month use Brown colour,very good condition,no any single scratch
price 84k location khanpur
whatsapp only 03339342471

M
Muhammad Rashid 29-05-2025

V40e bonze color for sale condition 10/10 location Muzaffagarh multan 03017421295

C
Ch Nasir 28-05-2025

me use kr rha hu best mobile ha every thing is perfect specially camera battery aur display superb hath me pkra ho to pta chalta ha boht mehnga mobile ha brown colour me boht acha lgta ha

F
Faraz Faji 23-05-2025

I want to sale my Vivo V40 urgent basis condition 10 or 10 9 month warranty charger box all things available connect 03003333410 Rawalpindi demand 85000

M
Muhammad Rashid 15-05-2025

V40e bht acha hy v50 lite sy.... V50 lite na lain v40e le lain use me mel jyga 80 tak fresh baqi thora bht low condition wala 75 tak b mel jyga.

G
Ghulam Samdani 14-05-2025

Jo bhai use kar rhy hen mobile kesa he bata den mehrbani ho ge

M
MaÙ„ik waQas 04-05-2025

vivo v40e for sale
03105733970 ♥🫶🏻 84k 5month used CHesha mobile 🤍🥀💕

M
Mhrimran Sahil 03-05-2025

Kisi Bhai NY vivo v40e sale krna hoto rabta kry jhang me 03405372786

M
Muhammad Rashid 02-05-2025

Vivo v40e for sale condition full lush 9 month warranty location khan garh muzaffargarh 03017421295

M
Malikmuzamal 28-04-2025

Assalamu Alaikum Vivo y33s 8+4/128 Bulbul ka baccha all okay complete box location Lahore 03224130522

S
Saleem Khattani 28-04-2025

Best 👌 mobile of vivo out standing performance

A
Amir Hanif 17-04-2025

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani

A
Amir Hanif 17-04-2025

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani rhe boht shikria hoga.oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani mehbrani

A
Amir Hanif 17-04-2025

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani

oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani

S
Shahid Akram 17-04-2025

Agar kese NY vivo v 40e sale krna hai to rabta kry Karachi se03432462098

S
Sajid Ali 14-04-2025

Me ny online mobile ka ka payment kia half advance py but os bnday ny apna num off kr dia wo name badal badal k add lagtata hy so koi bhai b online payment na kry sub fradiay hen

I
Irfan Shoukat 11-04-2025

Always on display just 10 seconds wala.

S
Shahid Mazari 09-04-2025

no gorilla Glass.had hai vivo walo

Latest Vivo Phones View All