155 Comments
Vivo v40e full box 11 month waranti 10 by 10 golden colar final price 80k 03061214595
asslam alaikum i want to sall vivo v40e. color brown 7 month warranty 10/10 condition original diba charger sath finel price 78k location Gojra zila toba NO. 03064848937
vivo v40e for sale 6month use Brown colour,very good condition,no any single scratch
price 84k location khanpur
whatsapp only 03339342471
V40e bonze color for sale condition 10/10 location Muzaffagarh multan 03017421295
me use kr rha hu best mobile ha every thing is perfect specially camera battery aur display superb hath me pkra ho to pta chalta ha boht mehnga mobile ha brown colour me boht acha lgta ha
I want to sale my Vivo V40 urgent basis condition 10 or 10 9 month warranty charger box all things available connect 03003333410 Rawalpindi demand 85000
V40e bht acha hy v50 lite sy.... V50 lite na lain v40e le lain use me mel jyga 80 tak fresh baqi thora bht low condition wala 75 tak b mel jyga.
Jo bhai use kar rhy hen mobile kesa he bata den mehrbani ho ge
vivo v40e for sale
03105733970 ♥🫶🻠84k 5month used CHesha mobile ðŸ¤ðŸ¥€ðŸ’•
Kisi Bhai NY vivo v40e sale krna hoto rabta kry jhang me 03405372786
Vivo v40e for sale condition full lush 9 month warranty location khan garh muzaffargarh 03017421295
Assalamu Alaikum Vivo y33s 8+4/128 Bulbul ka baccha all okay complete box location Lahore 03224130522
Best 👌 mobile of vivo out standing performance
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani rhe boht shikria hoga.oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rheoppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani
oppo reno 12f 5g ful box saraa saman sath ha 12gb wala modl ha pta apvoed ha main70000 ka bechna chahta hu jisne lena ho sif woh hi banda rabtaa kry chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani chaska leny wly door rhe boht shikria hoga. mehbrani boht shikria hoga. mehbrani
Agar kese NY vivo v 40e sale krna hai to rabta kry Karachi se03432462098
Me ny online mobile ka ka payment kia half advance py but os bnday ny apna num off kr dia wo name badal badal k add lagtata hy so koi bhai b online payment na kry sub fradiay hen
Always on display just 10 seconds wala.
no gorilla Glass.had hai vivo walo
Post Your Opinion
Share your real usage so other buyers can decide better.
Login or signup to post
Choose email or Google. Email users need verification before posting.
Enter your account email. If the account exists, a reset link will be sent.